.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عسگراولادی: هاشمی رفسنجانی سردار فداکار جمهوری اسلامی است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ، هاشمی رفسنجانی را سردار فداکار و بزرگ جمهوری اسلامی خواند و در مورد مطالب مطرح در ارتباط با وابستگان ایشان نیز گفت : من هیچ اتهام ثابت شده ای از بستگان ایشان ندیده ام و خودشان نیز گفته اند اگر موضوعی است پیگیری کنید و به نتیجه برسید.

به گزارش مهر، حبیب الله عسگراولادی در نشست مطبوعاتی خود که بعد از ظهر یکشنبه در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگارمهر که دیدگاه جبهه پیروان خط امام و رهبری را درباره مسائل و حملات مطرح شده علیه چهره های انقلاب از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی جویا شد ، گفت: اگر بخواهیم آیت الله هاشمی رفسنجانی را از زبان مقام معظم رهبری بشناسیم ایشان فرمودند "حداقل اینکه سابقه آشنایی من با هاشمی رفسنجانی 52 سال است و وی هیچگاه از نظام چیزی نخواست و حتی برای نظام نیز هزینه کرده است."

وی با تاکید بر سابقه انقلابی هاشمی رفسنجانی و تعاریفی که امام راحل از ایشان دارند، گفت: بنده نیز ایشان را از زمان زندان می شناسم و اثری که وی به عنوان سردار بزرگ انقلاب دارند ، بر هیچ کس پوشیده نیست.

عسگراولادی درباره طرح شبهه علیه بستگان هاشمی رفسنجانی گفت : من هیچ اتهام ثابت شده ای از بستگان ایشان ندیده ام و خودشان نیز گفته اند اگر موضوعی است پیگیری کنید و به نتیجه برسید.

وی تاکید کرد: در سرداری ، فداکاری و انقلابی بودن هاشمی رفسنجانی هیچ شکی نیست و ایشان همواره سردار قبل از انقلاب ، حین انقلاب و سردار در جمهوری اسلامی می ماند. ایشان شخصیتی هستند در راس دو بال خبرگان رهبری و مجلس تشخیص مصلحت نظام.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی سالیان سال در مبارزات انقلاب اسلامی هزینه اعلامیه ها را می پرداخت، افزود: ایشان درپیشاپیش مسیر انقلاب قرار داشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی 27 مهر 1388
سلام
سربازان فداکار هیچگاه خود را همه انقلاب نمینامند همانطور که امام در 15 خرداد 59 در قم فرمودند : من چکاره هستم ؟ شما مردم انقلاب کردید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.